FIX åbner op for årgang 2018

09. juli 2022 kl. 11:52
Nu er FIX klar til de nye fodbold-drenge/piger fra årgang 2018... Læs mere her!

Drenge og piger fra årgang 2018, kan fra august starte til fodbold i Boldklubben FIX. Rigtig mange har i foråret prøvetrænet med årgang 2017 og vi forventer at den nye årgang, på samme måde som tidligere år, vil blive fyldt hurtigt op. Derfor åbner vi nu allerede op for indmeldelse.

Har du prøvetrænet i foråret kan du allerede indmelde dig via klubbens hjemmeside nu (tryk her)

Nye spillere er velkomne til prøvetræning i august og kan herefter fortage indmeldelse. Vi opretter ventelister i efteråret, hvis holdet bliver fyldt op.

Årgang 2018 træner i efteråret hver lørdag kl.09.00 på klubbens baner i Pilesvinget. Første træning er lørdag d.13. august.

Træningen har fokus på leg og bevægelse både med og uden bold. Ansvarlig for opstart er årgangen er klubbens ungdomsformand, Henrik Rind, der har en lang erfaring med børnetræning i klubben. Henrik vil i løbet af efteråret rekruttere forældre til at hjælpe med på årgangen.

Har du spørgsmål omkring årgangen kan du skrive til hhv. p2018@boldklubbenfix.dk eller d2018@boldklubbenfix.dk

Velkommen til de nye FIX-børn og forældre!