Vil du være en del af lokalområdets bedste fodboldfælleskab?

19. april 2021 kl. 11:24
FIX er tilbage på græs og der er fodboldtilbud til alle uanset alder og køn

Boldklubben FIX er tilbage på græs igen. Det har været en lang vinterpause med Covid-begrænsninger og kolde temperaturer. Nu vokser græsset igen og det samme gør klubbens medlemstal. Vi er i dag mere end 650 medlemmer i foreningen og vi tilbyder hold til alle aldre og køn.

FIX ungdom tilbyder hold fra årgang 2016 til 2007 (både drenge og piger)

Find kontaktinfo på alle ungdomshold her.

Læs mere om indmeldelse her.

Hos senior og "Gamle-FIXere" er der også tilbud til alle. FIX har både herre- og damehold i aldersgruppen 18 - 32. Der er ligeledes både herre- og damehold i aldersgrupperne 32 - 70. Alle er velkomne og du kan læse mere om afdelingerne og finde kontaktinfo på hjemmesiden.

Se alle kontaktinformationer her.

Alle er velkomne i FIX. Kontakt vores trænere/ledere og høre nærmere om klubbens fodboldtilbud. Du kan også finde os på Facebook og Instagram @boldklubbenfixofficial