Herresenior starter sæsonforberedelserne

12. juli 2020 kl. 13:26
Torsdag d.16. juli tager herresenior fat på forberedelserne til efterårets turneringer

I efteråret 2020 har Boldklubben FIX tilmeldt tre herreseniorhold til DBUs turnering. Nye spillere er altid velkomne og kan kontakte trænerteamet med henblik på prøvetræning. Yderligere information omkring afdelingen og opstart kan læses her:

Klubbens herresenior har tre seniorhold tilmeldt i efteråret. 1. & 2.HerreSenior udgør seniortruppen og de træner fast tirsdag og torsdag kl.18.00. Der er træningstøj, håndklæder & støvleopbevaring til rådighed for alle spillere i seniortruppen ifbm. kamp/træning.

3.holdet er et lukket seniorhold af unge spillere der tidl. har spillet ungdomsfodbold i klubben. Dette hold træner selvstændigt og har et hold tilmeldt i serie5 i efteråret.

Opstartsprogram for seniortruppen ser således ud:

Torsdag d.16/7. - Træning

Torsdag d. 23/7. - Træning

Tirsdag d.28/7. - Træning (herefter træning tirsdag/torsdag)

Lørdag d.1/8. - Træningskamp

Torsdag d.6/8. - Pokalkamp

Tirsdag d.11/8. - Træningskamp

Lørdag d.15/8. - 1.HS sæsonpremiere

Lørdag d.22/8. - 2.HS sæsonpremiere

1.HS starter efteråret med en pokalkamp d.6/8. på hjemmebane imod BK. Skjold. Første turneringskamp spilles d.15/8. på udebane imod BK. Viktoria. 2.HS. starter efteråret d.22/8. på hjemmebane imod BK. Amalie.

Find kontaktinfo på trænerteamet og se stilling/kampprogram på holdets side (tryk her).

Nye spillere kan indmelde sig her (sker efter aftale med trænerteam)