Mange fodboldtilbud hos FIX i efteråret 2023

02. august 2023 kl. 11:31
Læs alt om opstart og de mange muligheder i Boldklubben FIX

Efter en dejlig sommerferie er vi klar til at åbne op i Boldklubben FIX igen. Første træningsdag bliver mandag d.7. august hvor også klubhuset og "Tutten" igen har åbent. Alle oplysninger om banetider, baneopdeling og kampe er sendt direkte til de ansvarlige trænere/ledere og kan desuden findes på hjemmesiden (tryk her).

"Tutten" holder åbent alle dage ifbm. træning/kamp. Her er der mulighed for at købe mad/drikke mm. Der planlægges desuden en række fællesspisninger i efteråret og de enkelte afdelinger/årgange kan ved henvendelse også booke egne arrangementer (find kontaktinfo her).

På klubbens Facebook/Instagram-side kan du finde nyheder og historier fra FIX-universet. Gå ind og følg os!

FIX har fodboldtilbud til alle... Herunder kan du læse mere om de mange tilbud.

De små:

Vi tilbyder MIX-hold til børn født i årgang 2018 & 2019. I disse aldersgrupper er der fokus på leg og bevægelse. MIX-hold træner i Pilesvinget foran klubhuset (find kontaktinfo her).

Du kan læse mere om opstart for de nye 2019 drenge/piger (her)

Børnefodbold:

FIX har fodboldtilbud til både drenge og piger på alle børneårgange. Hos drengene er årgangene opdelt hhv. 2017, 2016, 2015, 2014 &; 2013 mens pigerne er samlet hvv. 2017/2016, 2015/2014 & 2013/2012. Børnehold træner i Pilesvinget foran klubhuset (find kontaktinfo her).

Ungdomsfodbold:

FIX samarbejder med Brønshøj Boldklub om fodboldtilbud til en række ungdomsårgange. Hos drengene er årgangene opdelt hhv. 2011, 2010 & 2009. Hos pigerne er årgangene opdelt hhv. 2011/2010 (U14) &; 2009/2008/2007 (U16). Hver årgang hos både drenge og piger har en talenttrup + breddetrup. Samarbejdsholdene træner både i Tingbjerg Idrætspark og i Pilesvinget (find kontaktinfo her).

Du kan læse mere om samarbejdet (her)

I FIX har vi desuden et U17 drengehold med spillere fra årgang 2007/2008. U17-truppen træner i Pilesvinget (find kontaktinfo her)

Voksne:

FIX har seniorhold til både herre og damer +18 år. Der er fantastiske forhold for seniorspillerne med træningstøj, håndklæder og opbevaring af egne støvler/udstyr. Herre- og damesenior træner samme dage/tidspunkter og afvikler en række fælles sociale aktiviteter.

Damesenior (find kontaktinfo her)

Herresenior (find kontaktinfo her)

FIX har desuden en lang række "Gamle-hold" i forskelige aldersgrupper og til både mænd og kvinder (find kontaktinfo her)

Har du spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte klubbens bestyrelse (find kontaktinfo her)