Årgang 2019 klar til opstart

14. juli 2023 kl. 16:29
Drenge og piger fra årgang 2019 kan nu starte til fodbold i FIX... Læs mere her!

Lørdag d.12. august starter træning op for de nye FIX-børn fra årgang 2019. Ligesom de seneste år, starter klubben en MIX-årgang op hvor drenge og piger fra årgang 2019 kan starte til fodbold sammen.

Klubbens ungdomsformand, Henrik Rind, starter årgangen op og overleverer løbende ansvaret til de frivillige forældretrænere, som har lyst til at være en del at trænerteamet.

Årgangen træner hver lørdag kl.09.00, på banerne foran klubhuset. Alle er velkomne til at møde op og prøvetræne et par gange inden indmeldelse. Vi gør dog opmærksom på, at der kan opstå venteliste i løbet af efteråret. Er man allerede afklaret, kan man indmelde sit barn online på klubbens hjemmeside (tryk her).

Vi forventer, at træningen rykker indendørs fra november måned.

Har du spørgsmål eller vil du byde ind som træner, kan du kontakte Henrik Rind på mail: d2019@boldklubbenfix.dk

Velkommen til nye børn og forældre i Boldklubben FIX