Information omkring årgang 2017 opstart

02. august 2021 kl. 18:42
Hermed information omkring opstart af den nye MIX 2017 årgang i Boldklubben FIX

Interessen for FIXs nye MIX 2017-hold har været enorm. Nu er de sidste detaljer så småt på plads. Lørdag d.21. august kl.09.00 er første træningsdag for nye drenge/piger født i årgang 2017. Træningen afvikles på banerne i Pilesvinget (ved klubhuset). Holdet træner fast, resten af efteråret, lørdage kl.09.00. Alle interesserede er velkomne til at møde op til træningen.

Tidligere bestyrelsesmedlem og ungdomstræner, Thomas Nervig, er ansvarlig for opstart af den nye årgang. Thomas vil i løbet af efteråret rekruttere forældre til at biddrage til årgangens træning. Alle forældre som er interesseret i at blive en del af trænerteamet skal være meget velkomne.

Træningen afvikles som leg med bold og det forventes at forældrene kommer med på banen og hjælper deres børn med at få en sjov og spændende oplevelse.

Der er adgang til toilet og omklædningsrum i klubhuset, hvor "Tutten" ligeledes sælger mad/drikke ifbm. træning/kamp.

Indmeldelse på det nye hold sker online (tryk her). Det er allerede nu muligt at indmelde nye spillere, men man er også velkommen en prøvetræning inden indmeldelse. Der oprettes ventelister, hvis vi når max kapacitet på årgangen.

Vi glæder os til at tage imod de nye FIX-spillere og forældre!

Læs mere information om Boldklubbens FIX her