FIXs børne- og ungdomshold er klar til efterårssæsonen - Få overblikket her

05. august 2022 kl. 09:32
Medlemstilgangen forsætter i klubbens ungdomsafdeling, som tilbyder fodboldtræning til både dreng og piger...

Mandag d.8. august åbner klubbens anlæg i Pilesvinget op igen, efter en lang sommerferie. Vi modtager i øjeblikket mange indmeldelser og henvendelser fra forældre og spillere omkring klubbens fodboldtilbud til børn og unge. Derfor samler vi her en række praktisk oplysninger om klubbens fodboldtilbud.

De yngste:

Årgang 2017 har nu været i gang med fodboldtræningen i et års tid og det seneste halve år har en række børn fra 2018 også fået lov at træne med. Fra denne sæson opdeles gruppen og de nye børn fra årgang 2018 får deres eget hold. Begge hold træner lørdage kl.09.00 på banerne foran klubhuset. Første træningsdag er lørdag d.13. august. Der er forsat ledig plads på begge årgange, men der kan opstå venteliste i løbet af efteråret hvis efterspørgslen stiger.

OBS: 2017 & 2018 årgangene er MIX-hold for både drenge/piger.

Pigehold:

FIXs pigehold træner sammen i dobbeltårgange hhv. 2015/2016, 2013/2014, 2011/2012, 2009/2010 & 2007/2008. Der er ca. 25-44 piger på de enkelte dobbeltårgange.

På årgang 2009/2010 afprøves i efteråret en samarbejdsmodel med Brønshøj Boldklub og holdet træner/spiller derfor i Tingbjerg Idrætspark sammen med Brønshøjs piger. Øvrige pigehold træner/spiller i FIX.

Drengehold:

FIX har drengehold på alle årgange fra 2015 - 2007. De ældste drenge (2007/2008) er samlet i en U16-trup, mens de øvrige hold er selvstændige årgange. Der er ca. 35-50 spillere på hver årgang.

På årgang 2009 afprøves i efteråret en samarbejdsmodel med Brønshøj Boldklub og holdet træner/spiller derfor i Tingbjerg Idrætspark sammen med Brønshøjs drenge. Øvrige drengehold træner/spiller i FIX. Der er i øjeblikket venteliste til årgang 2009 (kontakt trænerteamet for yderligere info).

På årgang 2010, 2011 & 2012 afvikles desuden en ugentlig fællestræning på tværs af FIX/BB for udvalgte spillere.

Indmeldelse og prøvetræning:

Alle er velkomne i Boldklubben FIX! For prøvetræning kan trænerne kontaktes (se kontaktinfo her). Efter prøvetræning sker indmeldelse online på klubbens hjemmeside (følg dette link)

Praktisk information:

Klubhuset har åbent alle dage ifbm. træning/kampe. Der er adgang til omklædningsrum og i "Tutten" er der mulighed for at købe mad/drikke/is/snacks. Der er også muligt at afvikles fællespisninger, afslutningsfester mm. efter nærmere aftale.

Hvis du skal bruge nye støvler, sportstøj eller andet udstyr, så har FIX en samarbejdsaftale med SportsStore (Brønshøj torv). Nævn at du kommer fra FIX og hør om dine rabatfordele. Du kan også besøge klubbens webshop (link her).

Oversigt over baner, træningstider og planlagte kampe fremgår af klubbens hjemmeside (link her). Samme oversigt er ligeledes synlig på infoskærmen i klubhuset.

Øvrig information og nyhederne omkring Boldklubben FIX kan læses på hjemmesiden www.boldklubenfix.dk eller på klubbens sider på Instagram og Facebook.