FIX søger ny cheftræner til herresenior

11. november 2021 kl. 18:38
Læs stillingsopslag her...

Boldklubben FIX søger en cheftræner til klubbens herresenior-afdeling fra årsskiftet.

Som cheftræner har du kampansvar for klubbens 1.hold (Serie1), men er desuden hovedansvarlig for seniortruppen (1. & 2.hold) som aktuelt udgør 50 spillere. Du har således mulighed for at tegne en rød tråd igennem begge hold (spillestil, holdudtagelse, træningsfokus mm.).

Vi har allerede trænerteamet på klubbens 2.hold på plads og vi vil gerne have den nye cheftræner med i drøftelserne omkring afdelingens fremadrettede setup. Der er således mulighed for at præge dette efter ansættelse.

Vi tilbyder:

• Et engageret team af trænere, assistenter og holdledere.
  • En spillertrup med 50 aktive spillere og et stærkt setup med bla. tøjordning, støvleopbevaring mm.
  • Mulighed for VEO-Kampanalyser.
  • Et sundt klubmiljø med fokus på sociale fælleskaber.
  • Trænertøj og godtgørelse.

Vi søger:

• En træner med relevant fodboldfaglighed og erfaring eller en tidl. spiller, med erfaring fra "Højere niveau", med ambition om at blive fodboldtræner.
  • En person som er organiseret og ambitiøs.
  • En person der trives i sociale fælleskaber og som kan lide at samarbejde.

Boldklubben FIX er lokalområdets største fodboldklub med mere end 800 aktive fodboldspillere. Klubben har, med stor succes, igennem mange år haft fokus på udviklingen af et fantastisk børnemiljø. Fundamentet i seniorafdelingen er ligeledes stærkt, men vi håber at vores nye cheftræner kan løfte afdelingen og forløse det potentiale vi mener at der er tilstede. Vi vægter bla. et seriøst træningsmiljø højt hos en ny træner.

Spørgsmål og ansøgninger sendes til:

Seniorformand, Lasse Randbøll Og/eller Bestyrelsesformand, Sune Blom.

(Se kontaktinfo i højre kolonne)