FIX har cheftræner og opstartsdato på plads

26. december 2021 kl. 10:24
Klubbens herresenior har lavet en aftale med Kjeld Svendsen, som i den kommende sæson skal være cheftræner for klubbens herresenior... Læs mere her.

Boldklubben FIX har trænerteamet på plads til 2022 sæsonen. Ny cheftræner for klubbens herresenior, er den rutinerede A-licenstræner, Kjeld Svendsen, som kommer til klubben med et CV der spænder fra serierækkerne, U19 elite og 2.division.

Kjeld deler klubbens værdier og ambition om at skabe et seriøst træningsmiljø for alle spillerne i truppen. Sammen med 2.holdstræner, Marius Rechendorff, skal de sætte retning for klubbens 1. & 2.hold i den kommende sæson.

Opstart:

Herresenior starter sæsonforberedelserne, tirsdag d.25/1. med møde i klubhuset kl.18.45 efterfulgt af træning. Herefter træner holdet fast tirsdag/torsdag på kunstbanenerne i Tingbjerg Idrætspark, frem til april, hvorefter holdet er tilbage i på græs i FIX.

Program for træningskampe kommer ud i starten af januar og vil fremgår under aktviteter på holdets side.

Nye spillere:

Har du niveau til serie 1 (1.holdet) eller serie 3 (2.holdet) så er du velkommen til prøvetræning i løbet af opstarten.

Klubbens herreseniortrup (ca. 50 spillere) træner samme tid/sted og vil typisk være opdelt i 1/2.hold. Der er træningstøj, håndklæder og støvleopbevaring i klubben til alle spillere i truppen.

I vinterhalvåret løbes fra klubhuset til banerne i Tingbjerg Idrætspark.

Nye spillere kan aftale prøvetræning ved at kontakte klubbens trænere. Se kontaktinfo her