2007-2008 drengene er klar til efteråret

15. juli 2022 kl. 16:06
FIXs U16 har trænerteam og opstartsdato på plads

Boldklubben FIX samler drengeårgangene fra 2007 og 2008 i en samlet U16-trup, efter sommerferien. Årgangen har aktuelt 50 spillere i truppen og tre hold tilmeldt i DBUs turneringer i den kommende efterårssæson. Holdene er tilmeldt i hhv. Mesterrækken, række 1 & række 2.

Trænerteamet for U16-truppen er også på plads. Ny cheftræner er Sune Blom (klubben formand), som senest har trænet klubbens herresenior. Sune kommer med en mangeårig trænererfaring fra både dame og herresenior og har desuden trænet klubbens 2001-2002 årgang fra U13 og frem til, at de rykkede op hos herresenior. Sune udtaler til hjemmesiden:

"Jeg glæder mig utrolig meget til en spændende ny opgave. Jeg har set lidt til drengene allerede, og de er en rigtig FIX-årgang i mine øjne; med fine fodboldkvaliteter og et stærkt socialt sammenhold. Ambitionen er, at disse drenge om fire år skal rykke op og spille seniorfodbold i FIX og det bliver min opgaven, sammen med resten af trænergruppen, at sikre kvalitet i træningen så vi kan fastholde de nuværende spillere og muligvis også tiltrække nye dygtige spillere".

De nuværende trænere på 2007-årgangen forsætter i trænerteamet og suppleres desuden af Hans "HP" Schmidt som ny assistenttræner + Christian Frank som målmandstræner på årgangen. Se hele trænergruppen (klik her)

U16-truppen starter træningen op tirsdag d.2. august, og træner herefter tirsdag/torsdag hele efteråret. Nye spillere er velkomne til prøvetræning og kan kontakte trænerteamet og aftale nærmere.

Mere info om træningskampe og turneringsstart følger i starten af august måned.