Vil du være en del at "Tutten"?

15. juni 2020 kl. 15:20
Der er brug for flere hænder til at drive "Tutten" - vil du være med?

Boldklubben FIX har igennem de seneste år forfulgt en ambition om at styrke klublivet for alle foreningens medlemmer. En del af ambitionen har været et ønske om at holde "Tutten" og klubhuset åbent alle ugens dage ifbm. træning og kampe.

Det går i den rigtige retning og der er derfor behov for flere hænder til at løfte opgaven. Derfor søger vi nu "personale" som kan dække vagter i hverdagen og weekenden. Opgaven består i at betjene "Tutten" hvorfra der sælges mad, drikke og snacks. Herudover er der en række oprydningsopgaver forbundet med arbejdsopgaven.

Vi håber at kunne supplere teamet med yderligere 1-2 kollegaer, som kan hjælpe med Tut-vagter i efteråret.

Den nuværende team ser således ud:

Anders (Træner for damesenior & klubhusansvarlig)

- Rengøring & udearealer

- Indkøb & lager

- Tøjvask

- Tut-vagter

Sune (Træner for herresenior og bestyrelsesformand)

- Arrangementer

- Personale & vagtplan

- Tut-vagter

Nikolaj "Kokken" (Holdleder for herresenior)

- Madlavning til arrangementer