Pokalkamp torsdag

05. august 2020 kl. 09:21
BK. Skjold kommer på besøg i 2.runde af DBUs pokalturnering

Klubbens herresenior spiller torsdag kl.18.30 pokalkamp på banen i Pilesvinget. Modstanderen er BK. Skjold fra Københavnerserien og der er lagt op til en spændende kamp mod en stærk modstander.

Torsdagens modstander, BK. Skjold, var blot et nederlag i sidste runde, af forårsturneringen, fra at opnå oprykning til Danmarksserien og det er forventeligt en hold som er motiveret på revanche i efteråret, som vi møder i pokalturneringen.

Pga. corona-krisen og den aflyste forårsturnering er dette den første betydningsfulde kamp i 2020 for herresenior og det "nye" trænerteam. Holdet har trænet godt henover sommeren og de fleste spillere er retur fra ferie og klar til kamp på torsdag.

I kamptruppen til torsdag er der 3 mulige debutanter. Den rutinerede midtbanespillere, Emil Skamby, er kommet til fra BK. Union samt 19årige, David Noe, fra Vanløse (tidl. ungdomsspiller i FIX). Herudover er den unge 18årige, Bertram Falkenberg, med i truppen efter han er rykket op fra klubbens U19-trup. Velkommen til klubben og tillykke med debuten torsdag.

Tilbage i truppen er også, Aske Knudsen, som gør comeback i FIX efter et længere udlandsophold

Kig ud og støt drengene på torsdag! Der er åbent for salg af øl/vand mm. i "Tutten".

DMI lover op til 28 graders varme på torsdag