Ny pige- eller kvindespiller i Boldklubben FIX?

03. september 2018 kl. 15:23
Rigtig mange piger og kvinder kontakter i øjeblikket klubben med henblik på at starte til fodbold... Derfor samler vi her lidt relevant info.

Boldklubben FIX har igennem de seneste år haft stor vækst af nye kvindelige fodboldspillere. Denne tendens forsætter i efteråret hvor vi i øjeblikket får mange henvendelser omkring klubbens fodboldtilbud til kvinder. Derfor kommer her en lille nyhed med information omkring de mange tilbud som klubben udbyder til fodboldinteresserede kvinder i alle aldre.

Børn & unge:

I FIX har vi pt. 2 store ungdomsgrupper af fodboldpiger. De er opdelt i "nye" og "etablerede" piger. Begge grupper træner torsdag 16.30 & lørdag 09.00.

• De "nye" piger er inddelt i aldersgrupperne 2013 - 2011 og de hovedansvarlige trænere hedder Mikkel & Torben. De suppleres desuden af en række frivillige forældre-trænere.
  • De etablerede piger er inddelt i aldersgrupperne 2010 - 2007. Deres primære træner hedder Niels og suppleres desuden af en række frivillige forældre-trænere.

Begge pige-afdelinger kan kontaktes på mail piger@boldklubbenfix.dk

Alternativt er alle interesserede velkommen til at kigge forbi og prøvetræne. Pigerne træner på banerne ved Boldklubben FIX (Pilesvinget 1, 2700 Brønshøj). For generelle spørgsmål omkring Boldklubben FIX´ pige-afdeling eller ungdom generelt, kan B&U koordinator, Andreas Nors, kontaktes på ungdom@boldklubbenfix.dk eller tlf. 51411499

Damesenior:

Klubbens damesenior-afdeling består i øjeblikket af 30+ spillere fordelt på aldersgruppen 19 - 32. Damesenior træner mandag/torsdag 18.00 - 20.00 på banerne ved klubhuset. Damesenior har både et 11mandshold & 7mandshold som fungerer som hhv. 1. & 2.hold. Klubben har en stærkt setup omkring damesenior med tøjordning, eget omkædningsrum samt 4 engagerede trænere samt en dygtig holdleder med ansvar for tøjvask og forplejning.
Cheftræner, Sune Blom, kan kontaktes på tlf. 28393405 eller mail suneblom@gmail.com
Generelle henvendelser omkring afdelingen kan sendes til damesenior@boldklubbenfix.dk
OldGirls:
FIX har også et fodboldtilbud til de ældste fodboldkvinder. Aldersgruppen hos OldGirls er ca. 35 - 55. De træner 1-2x ugl.  (hyggebold) sammen med nogle af de gamle herrer fra klubben. De har desuden et 7mandshold som er tilmeldt turnering hos DGI.
Holdleder, Hanne Elm, kan kontaktes på tlf. 27110083
Alle kvinder med fodboldinteresse skal være hjerteligt velkommen i Boldklubben FIX.