Mere end 600 aktive medlemmer!

10. september 2020 kl. 14:04
Utrolig medlemsfremgang i Boldklubben FIX

Onsdag eftermiddag kom yderligere 2 nye indmeldelser i Boldklubben FIX og dermed har vores forening 601 aktive fodboldspillere indmeldt dags dato (10. sep. 2020)

Klubbens aktiviteter har altid været attraktive for lokale fodboldboldspillere i alle aldre, men særligt igennem de seneste år er klubbens bredde-tilbud for alvor blevet udviklet.

Boldklubben FIX har i dag fodboldhold for børn & voksne i alle aldre og på tværs af køn. På ungdomssiden findes der både pige og drenge-hold fra årgang 2016 og opefter. På voksen siden er der både Herre & damesenior-hold samt aktive mænd/kvinder på +32, +40, +50 & +55-hold.

Vi sender hermed en stor tak til de mange engagerede frivillig, for deres enorme indsats samt et hjerteligt "velkommen til FIX" til alle de nye medlemmer.

Nye fodboldspillere og frivillige er forsat velkomne i klubben og herunder kan du finde relevante kontaktinformationer:

Ungdom

Herresenior