Klubhuset klar til efteråret

09. august 2019 kl. 17:00
Mandag d.12. august åbner klubbens anlæg. Det betyder også at klubhuset igen slår dørene op for deres medlemmer... Læs mere her!

På mandag slår Boldklubben FIX dørene op til et efterår fyldt med fodbold og sociale aktiviteter. Klubben har igennem sommerferien arbejdet på et større renovenringsprojekt af både klubhus, udearealer og opbevaringsrum. Det håber vi naturligvis fremstår tydeligt for alle brugere når de igen besøger klubben.

Baneplan for træning/kamp kan ses her.

I klubhuset vil der fremover være åbent til omklædningsrum, toiletter samt til kantinen "Tutten" alle ugens dage ifbm. træning & kampe. I "Tutten" vil der være mulighed for at købe både mad, drikke samt frugt/snacks. Betaling muligt kontant eller med MobilePay.

Skal dit hold bruge klubhuset til møder, sociale aktiviteter mm.  så skriv til klubhus@boldklubbenfix.dk

Mere info om klubhuset kan ses her.