Herresenior søger 2.holdstræner

21. juni 2020 kl. 14:11
Vil du være en del af et stærkt trænerteam?

Boldklubben FIX's herresenior er inde i en positiv udvikling. Afdelingen har ca. 50 aktive spillere i truppen, og der forventes derfor en hård kamp om pladserne på hhv. 1 & 2. holdet i efterårets turneringer. Med tilgangen af flere nye spillere, ønsker trænerteamet derfor at udvide med endnu en træner. Af den grund søger vi en engageret person, som kan indgå i de fælles træningsopgaver tirsdag og torsdag samt have primært kampansvar for afdelingens 2. hold.

Afdelingen har opbygget et solidt sportsligt setup med et sundt træningsmiljø, fælles spillekoncept, tøjordning og træningslejre, mens der er flere positive tiltag på vej. Der er fokus på at tilbyde god træning til alle medlemmer og træninger planlægges og afvikles i fællesskab. Til teamet søger vi en profil, som kan træde i karakter til træning/kamp samt indgå i et samarbejde med de øvrige trænere i teamet. Er du allerede træner eller evt. spiller med et ønske om at blive træner, vil du være en oplagt kandidat.

Har du lyst til at høre mere om opgaven, kan du kontakt cheftræner, Sune Blom, på mail suneblom@gmail.com