Fodboldpas

27. juli 2018 kl. 10:38
Har du aktiveret dit fodboldpas???

Fra efteråret 2018 er det obligatorisk med et aktivt Fodboldpas. Dette skyldes bla. nye regler omkring databeskyttelse. Fodboldpasset indholder bla. spillernes spillercertifikat samt øvrige oplysninger.

DBU har tidligere sendt en mail til alle klubbens medlemmer omkring aktivering af fodboldpas. Mail er sendt til de mailadresser som er oplyst via klubbens medlemsregister. Det er spillere/forældres ansvar at aktivere Fodboldpasset.

Uden et aktivt fodboldpas kan en spiller ikke udvælges til kampe i efteråret. Tjek derfor om i har modtaget mailen fra DBU. Har i ikke det kan i kontakte klubben og sikre at jeres medlemsoplysninger er korrekte.

OBS: trænere, dommere og øvrige klubfolk skal ligeledes have et aktivt Fodboldpas. Derfor er det vigtig at sikre at alle trænere på en årgang er korrekt registreret i klubbens system. Dette er ligeledes gældende ifht. indhentning af børneattester, hvilket er et krav fra klubbens side ifht. alle trænere/ledere som har kontakt til klubbens børn & ungdomsmedlemmer.

Læs meget mere om Fodboldpas hos DBU (tryk her)

Ind sæsonstart vil hver årgang/hold modtage en liste med medlemmer som endnu ikke har aktiveret deres fodboldpas.

Spørgsmål kan rettes til klubbens afdelingsformænd:

Ungdom

Andreas Nors (B&U koordinator) tlf. 51411499 / ungdom@boldklubbenfix.dk