Damesenior søger ny træner

12. juni 2019 kl. 13:39
Ambitiøs træner søges til damesenior fra efteråret 2019... Læs mere her!

Boldklubben FIX søger en træner til klubbens 11-mands dameseniorhold, der er solidt etableret i toppen af københavnerserien.

Truppen består på nuværende tidspunkt af ca. 24 dygtige og målrettede spillere, inklusiv en fast målmand. Holdet har desuden 3 assistenttrænere tilknyttet.

Boldklubben FIX prioritere damefodbolden højt og der er gode forhold for klubbens spillere med bla. tøjordning ifbm. træning/kamp.

Hvem er vi:

Vi er en flok friske kvinder, mellem 18 og 35 år, hvor alle er velkomne – vi tager altid godt imod nye spillere! Hvis du kommer med boldglæde og entusiasme, kan vi tilbyde god træning, spændende kampe, sociale arrangementer og søde, engagerede spillere.

Hvem er du:

Vi søger en træner som besidder en eller flere af nedenstående kvaliteter:

• Humor
  • Tålmodighed
  • Passion
  • Rummelighed

Har noget af ovenstående vækket din interesse, er du meget velkommen til at kontakte:

Damesenior Formand

Camilla Villumsen Kaimer