Bliv klar til vintertræning med et helt nyt sæt træningstøj

02. oktober 2020 kl. 11:51
Sportsstore og Zeynos´s kebab går sammem med Boldklubben FIX i et spændende nyt samarbejde.

Du har nu mulighed for at købe et FIX-træningssæt hos SortsStore til halv pris. Med tilskud fra klubbens ungdomsafdeling, SportsStore Brønshøj og Zeynos kebab udbydes nu 100 træningssæt til kun 500kr.

Træningstøjet er tiltænkt klubbens ungdomsmedlemmer og kan bestilles online hos SportsStore hvor der også er mulighed for at tilkøbe et personligt tryk på tøjet.

Pakken indeholder T-shirt, sweatshirt, sokker, bukser og handsker.

FIX træningstøj til halv pris (Klik her)

Boldklubben FIX er enormt glade for det nye samarbejde og sender hermed en stor tak til Zeynos og SportsStore for den store støtte til projektet. Klubben er allerede nu i forhandling med nye samarbejdspartenere og håber snart at kunne udbyde flere træningspakker til halv pris.

Vi håber at medlemmer og forældre vil tage godt imod initiativet.