Vil du spille LIGA2 på FIX U13?

10. august 2021 kl. 09:27
Boldklubben Fix ́s U13 Liga 2 hold og trænerteam inviterer til prøvetræninger for talentfulde “lokale” spillere fra årgang 2009, som vil prøve sig selv af på liga niveau.

Har du lyst til at prøve kræfter med fodbold på højt niveau så er muligheden her.

Boldklubben Fix ́s U13 Liga 2 hold og trænerteam inviterer til prøvetræninger for talentfulde “lokale” spillere fra årgang 2009, som vil prøve sig selv af på liga niveau.

Åbne-træninger med vores talentfulde U13 hold gælder i august måned 2021

Sted : Boldklubben Fix, Brønshøj

Boldklubben Fix U13 tilbyder dig:
• Du bliver en del af et hold, der har ambitioner om at spille på liga niveau hvert år.
• Du bliver en del af et hold, der sætter og skaber nogle optimale rammer for et godt miljø, hvor træningsparathed og socialt samvær er i højsædet.
• Du spiller på et hold, der fokuserer på at udvikle dine faglige ,såvel som dine personlige kvalifikationer som fodboldspiller.
• Mulighed for optræning med vores U14 hold.
• Op til 4 ugentlige træninger og kamp i weekenden.
• Mulighed for målmandstræning
• Du spiller på et hold med faciliteter som skal hjælpe vores spillere ift. deres videreudvikling – herunder fysisk træning og test, kampoptagelser og analyser.
• Et stort trænerteam omkring årgangen.
• En stærk forældregruppe som bakker op og hjælper til udenfor banen.

Vi ønsker at skabe mulighed for ”lokale” spillere kan få mulighed for at spille fodbold på højt niveau. Vi ønsker at udvikle “lokale” rollemodeller.

Vi ønsker at være rummelige i vores setup og have øje for bredden, derfor træner hele årgangen samlet minimum to gange om ugen.

Har du lyst til at høre mere eller gerne vil komme til prøvetræning er du velkommen til at kontakte Henrik Rind (U13 Årgangsansvarlig) på telefon 30565635