FIX klar til efteråret

08. august 2021 kl. 14:27
FIX åbner op efter sommerferien... Læs mere her!

Mandag d.9. august er åbner FIX op efter sommerferien! Banen har fået en tiltrængt pause og er klar til efteråret.

Der starter nye FIX-børn fra årgang 2017 og vi har desuden en gruppe unge drenge på vej hjem fra efterskole, som i efteråret skal spille U19 fodbold med FIX-logoet på brystet. Herudover mærker vi en forsat stigende tilgang af både drenge og piger på vores øvrige årgangen.

Klubben har aktuelt over 700 medlemmer og tilgangen forsætter. Med de mange nye medlemmer er der derfor særlig fokus på at udnytte vores baneanlæg fuldt ud, samtidig med at vi passer på de meste udsatte områder. Der er ligeledes behov for at genopfriske vigtige retningslinjer for brug af klubbens anlæg, klubhus mm.

Herunder en række vigtige forhold som der skal være fokus på igennem efteråret i FIX:

Parkering - Skal altid foretages i Pilesvinget og ikke på Brønshøj Kirkevej (af hensyn til klubbens naboer)

Mål - Skal altid flyttes ud til hegnet efter træning/kamp.

Baner - Skal beskyttes mod slitage. Undgår derfor at afvikle skudtræning i målfelterne, samt agility-øvelser indenfor kridtstregerne (bruge udearealerne). Spil til mål på tværs af de opkridtede baner og prøv så vidt muligt at varier træningsområderne, så vi undgå slitage.

Klubhuset - Her er adgang til omklædningsrum alle dage ifbm. træning/kamp. Tutten har desuden fast åbningstid mandag-torsdag 16.30-20.30 hvor der kan købes mad, drikke samt frugt og snacks. Lørdag er der fast åbningstid 09.00 - 12.30. Herudover er der åbent ifbm. kampe/stævner.

Baneplan for efteråret findes her (klik)

Kontaktinfo til trænere og ledere finder her (klik)

Indmeldelse sker her (klik)

Info til nye medlemmer (klik)